Dvojčka Catrice&Essence / Dupes

Niti pomislila nisem na to, da bi si lahko kdaj kupila lak, ki je zelo podoben enemu od tistih, ki jih že imam. Ampak ja, zgodi se tudi najboljšim:) Včeraj me je očaral novi Essence Colour&Go lak What Do U Think?. Ko pa sem prišla domov, sem se udarila po glavi in ugotovila, da je skoraj identičen I Scream Peach! od Catrice. Po nanosu na nohte pa sem ugotovila, da ni skoraj identičen, ampak je popolnoma identičen! Kot da bi si nanašala enak lak. Razlike med njima praktično ni - konsistenca je enaka, nanašanje enako, sušenje enako, oba potrebujeta tri sloje, da sta popolnoma prekrivna. Po prvem sloju je mogoče še opazna mini razlika, potem pa se izgubi. In tako ima tudi Fleur po novem dvojčka. Mogoče bi pa bilo treba organizirati kak Giveaway, da se ga znebim:)

I never even thought possible that I could buy a polish of an identical colour to the ones I already own. But, it happened:) Yesterdaj I was dazzled by the beautiful new Essence Colour&Go polish What Do U Think?. But when I came home I realised it's a dupe for Catrice's I Scream Peach!. The application goes the same, they both need three coats, they dry the same. Maybe there's a tiny difference in colour with the first layer, but the second evens that out. So, I have dupes now. Maybe it's time for a giveaway to get rid of one:)

Stekleničke:
Bottles:



Slikano na naravni svetlobi (s flashem nikakor nisem ujela realnih barv):
Picture in natural light (I couldn't get the right colours with flash):

3 comments:

  1. res sta si zelo zelo podobna in ful lepa oba.. hihi =) edino tile trije sloji me matrajo.. :)

    ReplyDelete
  2. ha, tale Catrice je bil na moji WL pa vidim da ga lahko črtam :) je pa res lepe barve!

    ReplyDelete
  3. Super, lahko dam Catrice dol z WL, ker je Essence itak lažje dosegljiv :)

    ReplyDelete

 
Blog Design by Eight Days Designs